74

شاہ سلمان نے “اللہ کے مہمانوں کے لیے” خدمت پروگرام کا افتتاح کر دیا

خادم حرمین شریفین شاہ سلمان بن عبدالعزیز آل سعود نے منگل کی شام اللہ کے مہمانوں کے لیے “ضیوف الرحمن خدمت پروگرام” کا افتتاح کیا جو سعودی ویژن 2030 پروگرام کے سلسلے کی ایک کڑی ہے۔ اس موقع پر سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان بھی موجود تھے۔

اس سلسلے میں مکہ مکرمہ کے قصرِ صفا میں سعودی فرماں روا کی سرپرستی میں ایک تقریب منعقد کی گئی۔

سعودی سرکاری خبر رساں ایجنسی SPA کے مطابق تقریب میں حج اور عمرے کے سعودی وزیر اور ضیوف الرحمن خدمت پروگرام کمیٹی کے سربراہ ڈاکٹر محمد صالح بن طاہر بنتن نے کہا کہ اللہ کے مہمانوں کی خدمت وہ راستہ ہے جس پر اس ملک کے فرزند پورے فخر اور اعزاز کے ساتھ چلتے رہے ہیں تا کہ عطا کا یہ سلسلہ جاری و ساری رہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ “ضیوف الرحمن خدمت پروگرام سعودی ویژن 2030 کا ایک اہم ترین ایگزیکٹو پروگرام ہے۔ یہ پروگرام اس امر کا متقاضی ہے کہ ہم اللہ کے مہمانوں کی راحت اور اطمینان کے واسطے اپنی تمام تر قوت صرف کرتے ہوئے کام کریں”۔

ڈاکٹر بنتن کے مطابق “اس پروگرام کے تحت اللہ کے مہمانوں کا حرمین شریفین تک پہنچنا آسان بنایا جائے گا۔ جدید ترین ٹیکنالوجی اور وسائل بروئے کار لاتے ہوئے ان کے سفر کے تمام مراحل میں سہولیات پیش کی جائیں گی۔ مختلف شعبوں میں اللہ کے مہمانوں کے شایان شان اعلی ترین معیار کی خدمات پیش کی جائیں گی۔ اللہ کے مہمانوں کو مملکت سعودی عرب میں موجود آثار قدیمہ کے اور تاریخی مقامات سے متعارف کرایا جائے گا تا کہ وہ ایمان سے بھرپور روحانی ، مذہبی اور ثقافتی تجربے سے گزریں”۔

سعودی وزیر حج و عمرہ نے واضح کیا کہ “اس پروگرام میں کے منصوبوں پر عمل درامد میں 30 سے زیادہ حکومتی اور سیکڑوں نجی ادارے شریک ہوں گے۔ یہ تمام ادارے پورے اخلاص کے ساتھ اللہ کے مہمانوں کی خدمت کو اپنا نصب العین بنائیں گے”۔

بعد ازاں خادم حرمین شریفین کو ضیوف الرحمن خدمت پروگرام کی دستاویز پیش کی گئی جو 130 سے زیادہ منصوبوں پر مشتمل ہے۔ اس دستاویز کی تیاری میں 30 سے زیادہ سرکاری اداروں نے حصہ لیا۔ ضیوف الرحمن خدمت پروگرام کے 3 تزویراتی اہداف ہیں۔ ان میں مزید معتمرین کی میزبانی کو آسان بنانا، حرمین شریفین تک رسائی کو آسان بنانا اور حجاج کرام اور معتمرین کو اعلی ترین معیار کی خدمات پیش کرنا شامل ہے۔

بشکریہ العربیہ

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں